Kommentarer:

1 Ninni:

Åhh dom ser goda ut..norpar med en på vägen ut=)



Kram

2 Fröken Hulda:

Kanelbullar finns väl bara i Sverige så mera svenskt kan det knappast bli :)



Tack för titt och kommentar inne hos mig, och soliga hälsningar tillbaka

3 Gärdsmygen:

Jag kommer! Sätt på kaffet tack!

4 Morten Pedersen:

ÅÅÅÅ jeg kommer en tur innom. Har du kaffen klar? :-)

5 Erik "Semlan":

Skulle sitta bra att avsluta min frukost med en kanelbulle. ;-) Kan tyvärr inte annat än njuta av din bild... som skådebröd

Bulltomt är det i frysen också (snyft).

Får ta en promenad i solen...

Tack för kommentaren.

6 anemonen:

Oh jag kommer bums så goda som de ser ut.

7 Edith och jag:

En bild med en doft av Sverige. Fin tolkning tycker jag!

Maria

8 Beate:

Det var då en helt annorlunda tolkning av temat. Hittills har jag nästan bara sett sjöar och faluröda hus med vita knutar. Snyggt Lissen och fyndigt!!!

9 Kerstin:

SÅ gott det ser ut! Nygräddade kanelbullar brukar jag längta efter när jag är utomlands.

Härlig tolkning.

10 Anna ....tassar in..:

Det finns väl nästan ingen människa som inte gillar en sådan goding..härligt..

11 Eva:

Vad mycket som är sååå svenskt! Härlig bild! Man blir jättesugen på en gofika! /Eva

12 Cecilia Artista:

Ahh jag känner doften! Mmmm svenskt så det förslår!

13 Barnens Hjältar:

åh vad gott det ser ut :-)

14 Suss:

Färsk kanelbulle o ett glas kall mjölk had inte varti helt fel :) Kram Suss

15 Kerstin:

Helt klart en svensk bild. Ser jättegott ut, om det inte vore så långt skulle jag titta in för en fika. ;)

Ha en fin kväll.

Kram

16 Proforma - Irene:

Ja, det är nog typiskt svenskt! Och himla gott! Jag bakade faktiskt förra veckan, finns inget godare än nybakade! Det är mumma det! :)

Kram

17 Susanna/Malmö till Stockholm:

Mmmmmmums så gott det ser ut - och typiskt svenskt! Fin bild. :-)

18 Ting o Tankar:

Mmmmmm... kanelbullar. Ser gott ut och en perfekt svenk-bild!

Hoppas du inte har något emot att jag smakar en bit! =)

19 Pialotta:

Ja du, att baka vetebrödslängder är typiskt svenskt :) Härligt med lite omförbyte och inte bara landskap :) Lissen toooo meeee :) Kanske känner du igen eller vet vad jag syftar på i min bild ;)

20 Marianne:

Åh...finns det någon härligare doft än doften från nybakade kanelbullar.

Kommentera här: