Spegelbild

 
 
Det behöver målas, där på kanten på boden.
Syns ju helt klart.
Tja kanske hela boden skulle behöva lite färg.
 
& jag kunde inte låta bli att ta en bild på mej själv, sommarklädd i shorts och linne.
Sommarvärme som var mitt på dagen igår.
Dagen ägnades åt att läsa, dricka kaffe och må gott.
Nyttigheter som det där med målning och rensning, fick en vilodag
 
 
 
 
Utan för boden hänger ett sådant där gammaldags badrumskåp, och spegeln reflekterar allt det gröna.
 
 
 
 
 
Men söndagen startar grå, undrar om solen kommer att titta fram idag?
 
 
Det här är mina söndagsbilder för FABRIKEN
 
 
 

Kommentarer:

1 Den där Victoria:

Underbart med sommarbilder i september. Vilken fin liten redskapsbod och du, det är lite charmigt med avskavd färg på såna bodar ;) .

Kram Victoria

2 Mia:

Hoppas du får sol idag också, det unnar jag dig, kram goa du!

3 BP:

Rena rama sommarbilden trots att det är den 7 september. Vilken sommar, helt fantastiskt!
Å den där karmen på boden behöver nog betydligt mera än färg tror jag. Förstår att du lät dessa sysslor vila... till någon gång;-)

4 Karin A:

Vilka härliga och somriga bilder du bjuder på! :) Kram

5 bia:

Kul spegelbild !!
Vi har varit på torpet hela helgen ;)
Alltid kul att vara där...det blev några promenader...och lite mys;)
Kram bia

6 kaffehörnan:

Hoppas inte de fina vädret är över än på ett tag
Ha en snygg måndag

7 Åke:

Fyndig och läckert med spegelbilden :)

8 Lillgarden:

Härliga bilder! Man kan knappt fatta att det är september, jättefint väder. Soligt och varmt som en sommar dag!

Ha en fin dag!

Kommentera här: