Suckluent

 
 
Lördagmorgon.................
& jag är ordentligt trött.
Drack kaffe vid 6, på jobbet, som gav energi till dom sista timmarna.
 
Ska sova nu och under tiden så tror jag dimman som är ute lättar.
 
Eftermiddagsplan är cykeltur till stugan, där ska jag sitta på bron och titta på mönstret på suckluenterna.
Läsa bok, lyssna på fågelljud, det är en sådan dag, då jag inte orkar så mycket.
Tror jag.
 
Det är kanske sista dagen solen värmer gott.
det sade dom på radion alldeles nyss.
 
 
 
Trevlig lördag på dej!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Sov så gott nu och ha en fin dag vid stugan...att bara vara i nuet är klart underskattat, kram på dig!

2 Cathrine:

Hoppas du fick sova skönt och känner dig bättre vännen.💚☀️🌷 Kramis

Svar: Du är för go du, min omtänksamma vän. Kram och ha en fin dag.Vädret perfekt om ni ska fixa hemma..............
Lissen

3 Bp:

Gillar suckulentet. De är vackra och sköter sig själva.
Hörde också att det är sista riktigt varma dagen för i år. Bara njuta:-)

4 Lizzan:

Önskar dig en fin söndag!

5 Cathrine:

Ja, vi har fixat hemma 😃 Jättetrötta nu. Har t o m bjudit far på middag😃

Svar: Så bra helgen måste ha kännts, ni har ju gjort så mycket av både trevligheter och nytta ;-) .Kram
Lissen

Kommentera här: