Pion och att kunna fråga

 
 
 
Pionerna blommar så vackert nu.
Jag tassar över och tittar på grannens blommor i kolonin som har en fantastisk trädgård.
Lyssnar på hennes trädgårdserfarenheter.
Försöker lära och känns bra att kunna fråga om de enklaste och kanske självklara.
 
Här har vädret växlat från regnskurar till varmaste solskenet mot kvällen.
Idag ska jag klippa gräs efter jobbet och se hur blomman jag planerade klarade sig från regnet.
Och så ska jag börja läsa en ny bok.
 
Och tänk att Island vann mot England, wow!
 
 
 
 
Hoppas att veckan startar bra för dej!
 

Kommentarer:

1 Sarah:

Fin bild :)

2 BP:

Roligt att du också tar upp Islands match i ditt inlägg. Det gjorde jag också. Vilket härligt gäng! Åsså unnar jag Lars Lagerbäck denna framgång i sitt sista tränaruppdrag.

Kommentera här: