Kalendern visar den 15 mars

 
 
Vaknar till gråväder och är så glad att jag kom iväg på utflykten till Smitingen igår. Havet var sällsynt blått och solen lyste varm när jag lutade mig mot en klippa.
 
 
Alla stenar i olika former. Vackra tycker jag.
 
 
Och att göra upp en eld och sitta där länge och filosofera är så rofyllt. Helt enkelt härlig livskvalite. Såklart att få grilla något gott gör ju inte humöret sämre. Såklart allt som händer med Coronoviruset effekter finns där i tankarna, svårt att undgå.  Men man måste försöka leva så normalt man kan och behålla lugnet. Information om vad som gäller uppdateras vi kontunuerligt av media, det är bra.
 
Ha en skön söndag, jag ska mysa med två barnbarn. Vad hittar du på idag?

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

Överallt där man får sitta vid brasa är favoritplatsen :D Underbart, jag är verkligen avundsjuk. Kan inte härma för här blåser hårt idag.

Kommentera här: